usually i'd be gone before the morning lights

Tjoooo
Tänkte berätta lite om min helg då va.
Så gött att vi har vart lediga haha precis innan sommarlovet men endå....
I onsdags efter skolan vs jag ju somsagt i stan med magda, fick ju med mig snyggaste klänningen!!!!
sen när jag kom hem kom mammas kompis o hennes dotter och min syster hem och åt middag med mig mamma o maria. myyysigt å gott!
I torsdags va jag på liseberg med mamma o maria hela dagen, myys!+ gick ut o sprang på morgonenn
I fredags va jag i stan med sofia o natasha. satte oss vid hamnen en stund så gött, sen tränade jag på kvällen!
I lördags va jag ba chiilll, gick ut o sprang, deeeeeeeega åkte sedan och kolla på marias match mot kopparberg/göteborg fc. dom förlora:( sen på kvällen gick jag på bio med wictor o maria, vi såg baksmällan del två. KUNGLIG!!!
Söndagen började med att jag o sofia cyklade till härlanda o bada o sola, efter ett tag kom bim, sandra o moa så då va vi med dom. sen cyklade alla hem till sig o duscha osånt sen cyklade vi å kolla på killarna när dom spela match.
efter matchen gick jag o sofia o natasha på en promenad, vi gick bort till härlanda där det va massa som gick direkt efter matchen typ. va där i typ en halvtimma eller nåt? sen tog vi en promenad hemåt.
Idag tränade jag på morgonen, skulle haft picknick i slottskogen hehe med sofia o natasha men det blev inte så så har ba degat idag. skola imoonnn......................
Aja fyra dagar haha sen
SOOMMMMAARLOOOOOOOOOOOOOOOOV! så gött va!
får typ först en vecka hemma, sen åker vi till kroatien! sen är det några dagar hemma som vanligt.. sen partille cup! sen DIREKT efter drar jag till spanien o är där resten av lovet, GÖÖTT!!!!
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0