i will fight til forever

Hej!
Så skönt med sommarlov? JAAA! Tränat hela veckan också!
I torsdags var jag på ulrik munther på liseberg med mina fina vänner!
I fredags var de ju skolavslutning, åkte hem en stund till familjen o hade myys. Sen Åkte jag till triumf med Malin,Frida o Olivia. Sen hem o efter det möta Sofia o Tea och gå hem till Vanda, var där med massa hela kvällen..Jätte mysigt!
I Lördags var jag på konfirmation, jätte fina var alla!
Efter det va jag på Fridas mottagning i några timmar, sen på min kusins treårskalas!
I söndags var jag med olivia o frida hela dagen, va på bio på kvällen.
I måndags var det bara en helt vanlig jobbdag sen på allum på kvällen med mamma. Fick med mig några fina bikinisar, bild kommer nedanför. Så ingen specielldag förutom på kvällen då, tack mamma! <3
Igår jobbade jag bara. + fotbollsträning på kvällen!
Idag ska jag bara jobba! plus att jag ska ha löptest ikväll, 8km.. skönt å få det gjort!
Puss
Två första från H&M. Toffsarna och de andra två från bikbok, det var jätte jätte utplockat, men jag tycker
dom jag hittade va fina!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0